13 april 2015

Att bestämma sig för någonting

Igår natt hade jag svårt att sova så jag funderade på allt och lite till. Mitt i allt bestämde jag mig för att ta mig i kragen och börja träna. Jag har skolgymnastik två gånger i veckan så ut över det tänkte jag börja länka 1-2 gånger i veckan och träna musklerna 1-2 gånger i veckan. Låter det bra? Jag älskar idén och hoppas att den kommer fungera för mig.
Jag är ganska nöjd över min kropp men jag vet att det finns rum för förbättring. Vill sätta fokus på benen. Har alltid velat ha ett par snygga vältränade ben.

Annars idag då? Jag ha varit i skolan från 10-16. Har haft en riktigt bra dag. Hade först två lektioner psykologi där vi gick omkring i byn och checkade in bybornas kläder. Kursen handlar om kroppsspråk så vi iakttog vad de olika klädstilarna utgav för signaler.
Hade sedan två lektioner religion som gick supersnabbt och sedan en lektion modersmål och en lektion franska. Oj vad den här dagen har bestått av många känslor.

När jag kom hem var jag en sväng ut med hunden, sedan åt ja middag och packade upp skolväskan. Har gjort alla läxor tills imorgon så jag kan göra vad jag vill idag. Skönt som bara vad.
Har jobbat lite på engelska tentuppgifterna och jag börjar bli klar med alla dem. Skönt att ha den kursen undan redan nu. Det blir så mycket att göra i slutet av den här perioden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar