14 april 2015

Björksav

Idag började jag skolan klockan 8. Hade då en lektion finska, sedan en lektion religion, två lektioner modersmål, två lektioner franska och en lektion matematik. Dagen var så slö på något sätt. Hade flera "onormala" lektioner.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan, var ut med hunden och bytte kläder. Åt sedan middag innan jag körde till skolan där vi hade ett möte om Lettland-resan. 
Hoppade av bilen på väg hem och länkade hem. Duktig tjej här!
Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan bara ta det lugnt och kanske (om jag orkar) läsa lite finska. Om jag känner mig själv rätt skjuter jag antagligen upp det torsdagen, dagen före provet.

Någon annan som tappar sav från björkarna? Det smakar inte så mycket egentligen. Ungefär som vatten bara att det är lite sötare. Hälsosamt som bara vad. Det innehåller ju xylitol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar