16 april 2015

April inspo

Igår hade jag en lång och ganska tung skoldag. Började klockan 8 och hade två lektioner psykologi följt av två lektioner religion, två lektioner matematik och två lektioner gymnastik då vi spelade badminton. Efter skolan kom Emil till mig och så var jag med honom hela kvällen ♥

Idag började jag skolan klockan 8 igen. Hade då en lektion modermål, en lektion Lettland möte, grön flagg möte, matematik, studentskrivnings info, Frankrike möte och finska. Hade inte psykologi idag så slutade redan klockan 15. Ni kanske lade märke till att jag hade en massa möten idag, men kul var det. När jag kom hem bytte jag till myskläder och satte mig framför tv:n en stund medans jag gjorde franska och psykologi läxan.
Sedan kom mormor och morbror och så åt vi middag. Sedan dess har jag packat lite till Frankrike och rett upp i rummet.

Nu ska jag läsa till finska provet vi har imorgon. Har nog redan övat lite, men inte tillräckligt. Senare ikväll ska jag se det nyaste avsnittet Criminal Minds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar