11 april 2015

Huvudstaden och Estland

Igår var jag i skolan från 8-14. Hade en väldigt bra skoldag igår. Gymnastiken var väldigt rolig den också. Efter skolan tog jag, Erika, Elin och Lotta bussen till Helsingfors. Bussen var sen så vi fick väldigt bråttom då vi skulle äta på Vapiano och köpa godis på Makuuni före Insurgent började klockan 17:30. Gud vad bra filmen var! Absolut sevärd. Efter filmen sprang vi omkring i några butiker innan vi åkte till lägenheten i stan och sov över där tills idag.

Idag var det dags för en dagskryssning till Estland. Båten startade klockan 11:30 och vi var framme klockan 14. Hade planerat exakt till vilka butiker jag skulle gå så att jag skulle hinna till alla. Hann bra till alla butiker jag ville. Båten startade hemåt klockan 18. Åt både lunch och middag på båten. Annars gick vi omkring i taxfreen och vilade i hytten.
Nu är jag hemma igen. Här ska ni få bilder från idag plus det lilla jag köpte.









Från Rimi


Från Sportland


Från Taxfreen. Så nyfiken på hur bra den är. Har hört så mycket bra om den så förväntningarna är höga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar