1 april 2015

Squirrel

Idag började jag skolan klockan 9. Då lyssnade jag på en valdebatt som ordnades i skolan. Den var riktigt intressant trots att jag inte är så intresserad av politik.
Sedan var det dags för provutgivning. Är inte så nöjd med något av proven som jag fick ut idag. Finskan är det ända som jag är lite nöjd med. 
Efter lunch hade jag två lektioner matematik. Skulle sedan ha två lektioner gymnastik men lektionerna blev inställda så jag fick sluta redan klockan 14.
När jag kom hem tog jag det lugnt, åt middag och spelade Nintendo Wii.
Just nu håller jag på att sortera böcker och snart skall jag börja med matematik läxan. Ikväll taggar jag Bieber Roast på MTV. Tror jag kommer skratta ihjäl mig.
Imorgon har jag skola från 8-16. Känns som om det var jättelänge sedan jag hade en åtta timmar lång skoldag.


Fotar ekorrar och fåglar ganska ofta, men den här lilla sötisen besöker oss samma tid varje dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar