31 mars 2015

Provveckans sista dag

Igår kväll blev det övertid på matchen så jag var hemma väldigt sent. Matchen slutade inte bra. HIFK tog sommarlov. Vilken tur att vi var och såg matchen live. Den var ju den sista för denna säsong.

Idag var det provveckans sista dag och jag skrev ett prov i historia. Det skulle ha kunna gått bättre. Jag hade övat på fel saker. Proven den här perioden har verkligen inte gått bra men man får ta sådana smällar ibland.
Efter att jag skrivit provet åkte jag till Lojo med mamma och Lotta. Kom sedan hem, packade upp skolväskan, fotade, städade rummet och tillredde min favorit smoothie.
Sedan såg jag den första Harry Potter filmen. Måste läsa boken och se filmen och sedan skriva ett arbete på basen av dem.
Blev precis klar med arbetet. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan njuta av en läxfri och läsfri kväll. Kan ni förstå hur skönt det är att inte ha några skolarbeten att göra? Nu kan man äntligen pusta ut och förbereda sig inför en ny helvetes period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar