2 april 2015

Genom telefjongen


Ny Jaffa! // Cozy mode on // Plättkalas


Shopping // Pink Panther smoothie // Dystert väder


Bästa gänget // Ny B&J // ❤


Sista spelet för denna säsong // Lite mat i väntan på att den fjärde perioden skulle börja // En kväll i mars

Jag har varit på jättedåligt humör idag. Sov väldigt dåligt inatt så humöret beror nog på det. Måste ju se The Roast of Justin Bieber till slut. Det var himla värt en dålig nattsömn och ett sämre humör idag.
Idag började jag skolan klockan 08:00. Det var tungt att stiga upp klockan 6-tiden, men jag måste börja vänja mig med det för den här perioden är 4/5 skoldagar i veckan 8:ans morgnar.
Hade sedan matematik, klasstimme, finska och psykologi. Alla lektioner var riktigt trevliga så trots att dagen var lång gick den riktigt snabbt.
När jag kom hem slappade jag tills det var dags för middag. Sedan planerade jag nästa års läsordning och så tog jag en lång dusch.
Nu skall jag jobba med några engelska tentuppgifter. Den här perioden kommer bli jobbig men det är inte länge kvar till sommarlovet så det är bara att kämpa på och tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar