22 mars 2015

Oreo

Idag har jag börjat läsa på den första Harry Potter boken som ska vara klarläst nästa vecka. Jag har också skött några hemmasysslor, gjort läxor och så har vi haft besök av morbror, mormor och morfar. De senaste veckorna har jag skjutit upp en massa skolarbeten på grund av att jag måste läsa geografi och de uppgifterna måste jag ta itu med inom snarast. På tisdag börjar nämligen den näst sista provveckan, men det skall bli ganska skönt egentligen. Jag har ett par lediga dagar och några dagar då jag slutar genast efter att jag har skrivit provet.
Idag har jag även sett på svaren till geografi provet. Är inte alls nervös över mitt resultat trots att jag vet att jag har missat några poäng.

Nu skall jag gå i duschen. Sedan måste jag börja öva på prov och klockan 21 skall jag se på Amazing Race. Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag i alla fall!

Imorgon efter skolan ska jag på matkurs men ja ska försöka slänga ihop ett inlägg när jag kommer hem.


Fick ett paket Oreo kex som belöning att jag skrivit ett studentprov. Tack mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar