23 mars 2015

School talk

Idag började jag skolan klockan 8 och slutade klockan 15:15. Hade först två trevliga lektioner franska, sedan de två sista biologi lektionerna ever (jess!), sedan två lektioner historia och två lektioner matematik.
Efter den tunga skoldagen åkte jag till Västankvarn på matkurs. Idag lagade vi svampsoppa, gris och rocky road brownies.
När jag kom hem slöade jag bara och nu sitter jag här och skriver.
Nu är det dock dags att ta fram biologi boken. Jag är lite lost gällande biologin, men eftersom det är ett ämne jag inte prioriterar och ett ämne jag verkligen hatar (läs: inte förstår mig på) så bryr jag mig egentligen inte om vitsordet. Jag har dessutom ganska svårt att hitta motivation till att läsa på ett sådant ämne.
Tar denna provvecka lite som den kommer eftersom jag har prioriterat geografi de senaste veckorna. Hoppas dock på nöjaktiga vitsord!

Snart är det dags för Galna Dagar! Någon annan än jag som älskar Galna Dagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar