21 mars 2015

It's finally over

Nu är studentskrivningarna äntligen över för i vår. Trots att jag skrev bara ett prov detta läsår så var det tungt, men nu vet jag hur det fungerar och hur det känns att skriva ett studentprov.
Skrev i alla fall geografi igår och det gick väl helt okej. Det är egentligen ganska svårt att säga hur det gick. Får resultatet i april-maj någon gång så det är bara att vänta och se.

I förrgår var det torsdag så jag hade en kort skoldag. Var en timme på matematikstöd för jag förstår inte mycket av matematiken just nu. På eftermiddagen och kvällen läste jag geografi. Sista gången jag skriver att jag har läst geografi. Det känns ganska bra!

Igår efter att jag skrivit studentprovet kom älskling till oss så hela eftermiddagen/kvällen tillbringades med honom. När han åkte hem stupade jag nästan genast i säng. Var så himla trött!

Igår fyllde dessutom min fina mamma 50 år! Jag vet att du läser min blogg så jag kan väl gratta dig här också. Gratulerar på födelsedagen!

Idag sov jag så länge jag kunde. Har inte haft möjlighet att sova länge på flera veckor så det var jätteskönt! När jag steg upp åt jag morgonmål och såg på The Vampire Diaries.
Sedan hjälpte jag till med ett och annat innan vi åkte till Sågen på lunch. Nu är jag hemma igen. Ikväll firar vi mamma så nu skall jag gå och hjälpa till med kalas förberedelserna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar