3 mars 2015

Ny vecka

En ny vecka är igång och jag är riktigt glad just nu.
Igår började jag klockan 8 och så skulle jag sluta klockan 16. Slutade dock redan klockan 15 så dagen var inte så lång och jobbig. 
När jag kom hem från skolan såg jag en stund på tv och sedan började jag öva på biologi och finska.
På kvällen såg jag på Amazing Race som har börjat igen.

Idag har jag skrivit ett biologi prov som inte kunde ha gått sämre än vad det gick men äntligen är det över så att jag kan börja koncentrera mig mer på geografin.
Skoldagen gick riktigt snabbt. Började klockan 9 och slutade klockan 16. Däremellan hade jag två timmar hål och då läste jag geografi.

När jag kom hem packade jag upp skolväskan, åt middag och så körde jag till farmor. Är hos henne nu.
När jag kommer hem ska jag bara läsa geografi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar