4 mars 2015

Cleaning and stuff

Dagen har gått riktigt snabbt. Det var ju just morgon. Började skolan klockan 10 men var där redan före 9, så jag läste geografi. Hade sedan två lektioner historia, två lektioner finska och två lektioner gymnastik. Vi spelade handboll på gymnastiken. Hatar egentligen handboll men idag var det riktigt kul.
När jag kom hem packade jag upp skolväskan och så började jag städa mitt rum. Har inte städat det på jätte länge så det var jättesmutsigt. Usch!
Annars har jag läst geografi och bara vilat. Av någon underlig anledning är jag himla trött idag.
Nu ska jag fortsätta läsa både biologi och geografi. Sedan ska jag unna mig ett avsnitt Pretty Little Liars.

Förlåt för tråkiga inlägg och bilder men har väldigt mycket på gång nu, hoppas ni förstår!


En liten throwback till hösten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar