1 mars 2015

Days I'm looking forward to

Idag steg jag upp någorlunda tidigt. Hela förmiddagen läste jag geografi och gick omkring i pyjamas.
På eftermiddagen jobbade jag med några skolarbeten och så läste jag geografi igen.
Annars har jag inte gjort så mycket. Bara sorterat bilder och ätit fajitas.
Nu ska jag i duschen och sedan ska jag fortsätta med skolarbetena.

Tänk att det redan är mars. Snart är våren och framförallt sommaren här. Första mars betyder också att det är Justins födelsedag så grattis till honom.

För ett par dagar sedan fick jag veta att Cody Simpson, som är en av mina favoritartister, kommer till Finland på våren. Skulle vara så glad om det inte skulle vara så att han råkar vara här just då jag är i Frankrike. Blev så himla sur när jag tittade i kalendern och upptäckte det. Snacka om otur.

Igår valdes ju Finlands representant i Eurovisionen. Förstår inte vad som är fel med samhället. Sämsta bidraget vann. Måste bara stänga öronen då det är Finlands tur att uppträda för jag kan inte höra på dem. Låten är absolut inte i min smak. Vad tycker ni om bidraget?


Två dagar att se framemot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar