28 februari 2015

Helsingfors

Igår skrev ja som sagt prelin och jag tror att den gick bra! Gick i alla fall bättre än förväntat.
Åkte hem med pappa redan före klockan 14. När jag kom hem packade jag upp skolväskan innan vi åkte till Helsingfors.
Skulle inhandla några saker jag behövde men hittade faktiskt inte allt jag skulle ha. Kom dock hem med ett par andra godingar.
Innan vi åkte hemåt åt vi på Vapiano. De har seriöst den godaste caesarsalladen. Tar alltid den då jag äter där.

Idag sov jag så länge jag kunde och när jag vaknade åt jag morgonmål och så började jag läsa geografi. Sedan fixade jag mig och nu sitter jag här framför datorn.
Nu skall jag äta lunch och sedan ska jag iväg på ett kalas. Kvällen skall jag spendera med ♡.


Äntligen är jag ägare av ett par #mycalvins


Roséguld korg från H&M Home


Spets bh från Monki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar