26 februari 2015

Flower

Kort skoldag idag. Började klockan 8 och slutade klockan 11:30. Däremellan hade jag en timme hål. Var dock inte hemma före klockan 15:30. I skolan läste jag geografi och var med brudarna. 
Hämtade mockaruta och torrkaka från hussan och så satt vi där och åt medans vi försökte läsa på prov.

När jag kom hem tog jag en välförtjänt paus och satte mig en stund framför tv:n. Åt sedan middag och så försökte jag läsa geografi.
Ska ha boken klarläst idag så måste nog läsa flitigt senare ikväll. 
Nu ska jag steka plättar, sedan gå i duschen och så ska jag fortsätta läsa.
Önska mig lycka till!

Imorgon åker jag till Helsingfors efter skolan så jag vet inte om jag publicerar något inlägg.Om inte så hörs vi på lördag!


Cody Simpson - Flower (här)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar