25 februari 2015

12


Matchy matchy // Finaste blommorna // Plugg i skolan


Selfie // Världen är fin ibland // När man lämnar telefonen för en stund och sedan checkar kamerarullen hittar man tusen sådana här bilder (fråga inte vad som hände med färgerna i bilden)


Apelsiner i trädet, det är väl ingenting nytt? // Församlingen bjuder på choklad // Bästa Lotta, saknar henne och alla från skriban


Bara 200 sidor kvar... // Bästa nagellacket (O.P.I) // Sötaste i byn

Nu är engelska provet över. Skrev det idag klockan 08:00 och det gick bra.
Skönt att ha det över så att jag kan börja tänka på geografi. Skriver preli inkommande fredag. Det betyder att jag skriver ett studentprov bara för att se hur det går. Om tre veckor skriver jag nämligen det riktiga studentprovet. Snacka om att vara nervös och framför allt stressad.
Annars rullade dagen på i snabb takt. Hade bara trevliga lektioner idag. På gymnastiken stod det länk på schemat. På grund av en olycka blev den dock väldigt kort.

När jag kom hem klockan 16:30 packade jag upp skolväskan och så tog jag fram alla böcker och började läsa. Det är vad min vardag består av just nu. Läsning, läsning och lite mer läsning.
Väntar på att studentskrivningarna är över. Efter de kan jag börja tänka på allt roligt som händer på  våren. Jag talar om två eller tre resor och sedan sommarlov.

Nu ska jag fortsätta läsa och senare ska jag se på Pretty Little Liars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar