24 februari 2015

Varför började jag blogga?

Idag tänkte jag berätta för er om varför jag började blogga.

Jag började blogga i juli år 2012. I början var det bara för att en kompis började men bloggandet utvecklades småningom till någonting mycket större.
I början bloggade jag mest om min vardag, som jag gör nu, men på ett annorlunda sätt.
Var väldigt missnöjd med mina inlägg i början så de är tyvärr raderade.
Efter att jag bloggat i ungefär ett år blev bloggandet en hobby för mig. Det var någonting som hörde till min vardag.
Har aldrig haft någon "riktig" hobby, men om någon frågar mig vad min hobby är idag, svarar jag fotografering och att blogga.
Att bygga upp en blogg kräver mycket jobb och mycket tid. Man måste designa bloggen så att man är nöjd med utseendet, fotografera bilder så att bloggen inte blir tråkig och så skriva några rader text så klart.
Ibland känns bloggandet som ett måste men oftast är det nog riktigt roligt. Jag tycker om att skriva av mig och så tycker jag om att berätta om mitt liv för andra, även om det inte är så märkvärdigt. Ibland ser jag tillbaka på bloggen för att se vad jag gjort.
Dessutom kan jag publicera mina bilder här. Älskar att fotografera och sedan redigera bilder för att till sist sätta upp dem här på bloggen.
Roligast är det att blogga då man får bra feedback och många sidvyer.

Om du funderar på att börja blogga så gör det! Skapa en blogg och börja skriva. Vad missar du på det? Gillar du inte att blogga så är det bara att radera bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar