12 mars 2015

De första blommorna

Blev inget inlägg igår. Ansåg helt enkelt att jag inte hade så mycket att skriva om.
Skoldagen gick snabbt. Spelade en timme kort på hålet mellan 9-10. Hade sedan två lektioner historia, två lektioner finska (som var bäst!) och två lektioner gymnastik som blev till en lektion gymnastik. Fick alltså sluta en timme tidigare än beräknat.
När jag kom hem läste jag geografi, rensade/flyttade bilder och såg ett avsnitt Pretty Little Liars.

Idag började jag skolan redan klockan 8. Hade en lektion biologi, sedan en timme hål, två lektioner matematik och en lektion grh. På mina tre timmar hål läste jag geografi och spelade kort. Det är så roligt att spela när man är många!
Idag när jag kom hem gick jag ut och fotade. Sedan såg jag på tv och åt middag.
Sedan dess har jag läst geografi och nu ska jag hoppa i duschen innan jag skall se filmen Horrible Bosses 2.

Nu är våren här på riktigt. Man kan använda läderrock och de första blommorna har fått knoppar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar