14 mars 2015

Bra början på helgen

Igår hade jag två timmar finska på morgonen. Klockan 10 hämtade mamma mig och Lotta och så åkte vi till Esbo för att handla på Ikea. Lunchade där också. Var sedan via matbutiken och så förde mamma mig till min älskling.
Tillbringade hela eftermiddagskvällen där. Hade lika trevligt som alltid. Man kan inte ha tråkigt med honom. Så är det bara.
När jag kom hem såg jag det nyaste avsnittet av The Vampire Diaries och så gick jag och lade mig.

Idag vaknade jag någorlunda tidigt. Läste några sidor geografi innan jag åt morgonmål, fixade till mig och åkte ner till byn på en arbetsintervju (som gick väldigt bra)!
Sedan dess har jag läst geografi ute i solen och ätit lunch. Nu skall jag gå ut och hjälpa till på gården innan jag ska läsa lite till. Lite senare idag kommer Jenny hit och så åker vi till en kompis som bjuder på trerätters middag och fest.

Här är mina favoriter i Melodifestivalen. Vem är din favorit?


Måns Zelmerlöw - Heroes (här)


Linus Svenning - Forever Starts Today (här)



Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar