10 mars 2015

Playlist atm

Idag har det varit en bra dag. Började skolan klockan 9. Hade en lektion finska, två timmar hål, en lektion matematik, två lektioner biologi och till sist en lektion historia. Historia lektionen var bäst! Orsaken till att alla var så glada och energiska den timmen, vet jag inte, men kul hade jag i alla fall.

När jag kom hem bytte jag till myskläder och så bara vilade jag. Åt sedan middag och sedan dess har jag inte fått någonting viktigt gjort.
Ska nu gå i duschen och sedan måste jag ta itu med läxorna och läsa geografi. Har inte mycket kvar att läsa idag så det borde gå på en dryg timme. Känns ibland som om dagens timmar inte räcker till.

Här får ni några låtar som från på min playlist just nu.


Cody Simpson - New Problems (här)



Skrillex and Diplo - Where are ü now (feat. Justin Bieber) (här)



Tove Lo - Talking Body (här)



Nick Jonas - Chains (remix) (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar