5 februari 2015

Vinterbilder

Idag har jag haft en kort skoldag som började klockan 8. Jag har inte börjat skolan klockan 8 på flera veckor så det var tyngre än vanligt att gå upp ur sängen. 
Hade i alla fall några tråkiga ämnen till klockan 13. Efter det gick vi ner till byn och köpte mellanmål som vi sedan åt i skolan medan vi avnjöt en kopp varm choklad.
Åkte hem klockan 15. När jag kom hem gick jag ut med hunden och fotade så idag har jag bilder att bjuda på.
Annars har jag sett på tv, laddat ner ny musik och packat upp skolväskan. Satt lite för längre framför tv:n så jag har inte fått mycket gjort idag.
Nu ska jag i alla fall gå i duschen och sedan ska jag läsa finska och geografi.

Imorgon har jag en två timmars skoldag så jag slutar redan klockan 10. Det blir ett långt veckoslut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar