4 februari 2015

On my playlist

Idag började jag skolan klockan 10. Var dock i skolan redan före 9 och då läste jag på geografi. Klockan 10 skulle jag ha historia men jag gick till psykologi 2:an för att svara på några frågor eftersom jag är enäggstvilling och de talade om enäggstvillingar.
Sedan fortsatte dagen som vanligt och de två sista timmarna hade jag gymnastik. Har gymnastik den här perioden och det känns riktigt bra egentligen! Har ju inte haft gymnastik på ett och ett halvt år. Det märks också.

När jag kom hem lite före 17 åt jag middag, packade upp skolväskan, tillredde en smoothie, gjorde matematik läxan och övade på geografi. Ska nu läsa på både geografi och biologi innan jag skall se på Pretty Little Liars.

Tyvärr så har jag inte haft tid att fota så mycket på den senaste tiden så här kommer några låtar jag lyssnar på non-stop just nu


Lost Frequencies - Are You With Me (här)


Kodaline - Honest (här)


Sia - Elastic Heart (här)


Demi Lovato - Nightingale (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar