6 februari 2015

10 sanningar om mig

Jag kan inte sova med strumpor/sockor på
Jag blir äcklad av mjuka flingor
Min dörr är full av Justin Bieber-planscher (det är bara en bråkdel av alla planscher jag haft i mitt rum)
Jag är en perfektionist när det gäller att hålla rent och snyggt i mitt rum
Jag vet fortfarande inte vad jag vill studera efter gymnasiet och jag tänker på det varje dag
Min favoritförfattare är John Green trots att jag bara läst två av hans sex stycken böcker
Min kusin är en av mina bästa vänner trots åldersskillnaden
Jag inbillar mig att jag inte har några kläder att sätta på mig på morgonen så sist och slutligen väljer jag alltid någonting jag ofta bär
Jag är mer religiös än majoriteten i min klass. Hör nog till topp fyra.
Jag skulle hellre bo i Sverige än i Finland för det finska språket är något jag inte behärskar
Jag skulle aldrig kalla mig själv en typisk "finne". Finlandssvensk är precis vad jag är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar