7 februari 2015

Valentine's Day gift ideas

Igår var det en bra dag. Jag hade skola från 8-10. Åkte sedan in till Lojo för att handla och äta lunch på Subway. Ha börjat gilla Subway igen. Det fanns en period då jag inte kunde äta det.
Åkte sedan tillbaka till skolan för ett par timmar. Skulle läsa på geografi men det blev inte till något. Åkte sedan hem med bussen klockan 15. Eftermiddagen spenderades med en härlig person.
På kvällen jobbade jag med skolarbeten och så såg jag på The Vampire Diaries.

Idag sov jag för länge. När jag vaknade åt jag morgonmål och fixade mig före jag gick ut med hunden, skrev en köplista och åt en lätt lunch.
Åkte sedan till Esbo för att inhandla ingredienser till nästa veckas bak och dekorationer till både Gamlas Dans och Gamlas Dans efterfest.
Sedan dess har jag jobbat med skolarbeten och beställt bilder från Ifolor.
Nu ska jag dammsuga rummet, läsa på geografi och sedan ska jag se på Survivors eller Melodifestivalen. Antagligen ser jag på Survivors och på reklampauserna på Mello.

Här får ni ännu tips på vändags presenter för både henne och honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar