8 februari 2015

Nutella

Idag är/var det en helt vanlig söndag för mig. En vanlig söndag innebär att jag sover ut, går omkring i pyjamas och bara slöar på förmiddagen.
På eftermiddagen var jag ut och köra. Det gick inte alls bra men som tur har jag jättelänge på mig att öva köra.
Annars har jag bakat både muffins och torrkaka, läst på en finsk bok om Teemu Selänne, varit ute på en lång promenad, lagat läxor och annat som hör till vardagen.
Såg även en del av ishockey matchen mellan Sverige och Finland.

Nu kallar duschen på mig och sedan ska jag fortsätta med läxorna, läsa geografi och gå tidigt och lägga mig. Börjar skolan redan klockan 08:00 imorgon. Har aldrig börjat så tidigt på en måndag.

Denna veckan är fullproppad med program. Mycket skall förberedas inför Gamlas Dans som är på fredag och sedan har jag en vecka "jobb". Ska försöka uppdatera bloggen varje dag trots alla program.


På torsdag var det Internationella Nutelladagen och den firades igår kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar