9 februari 2015

Deep talk och Oreo choklad

Som sagt började jag klockan 08:00 idag. Efter en dålig nattsömn var det tungt att stiga upp.
Hade först två lektioner franska och då var vi i datasalen så lektionerna gick snabbt.
Annars gick dagen jättesnabbt trots att jag slutade först klockan 15:30. Hade också en timme deep talk med flickorna. Skönt att få tala ut sig.
När jag kom hem packade jag upp väskan, var ute med hunden, fixade på Grön Flagg-bloggen (här) och åt middag.
Sedan tog jag itu med mina tusen läxor. Väntar så på slutet av veckan. Inga läxor eller arbeten.
Har fortfarande läxor kvar att göra. Ska ta itu med dem lite senare. Nu behöver jag en paus.
Annars tänkte jag redan börja packa till sportlovs skriftskolan som börjar på lördag. Har så mycket att göra på onsdag, torsdag och fredag så måste börja redan nu.

Fick Skittles och min favoritchoklad av Erika som varit till Tjeckien. Förstår inte varför man inte säljer Oreo choklad i Finland. Hur svårt kan det vara att importera choklad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar