20 februari 2015

Sportlovs skriftskolan 2015

Den senaste veckan har varit så himla bra. Vet inte riktigt var jag skall börja.

Förra veckans fredag hade jag fullt upp med Gamlas Dans och sedan gick jag på en tråkig fest. Skriftskolan började på lördag och då var det också Alla hjärtans dag. Fick flera fina presenter så tack för dem älskade vänner! Steg upp efter en längre nattsömn än förväntat och var pigg på att åka till Rövass.
De första dagarna på Rövass var relativt normala med en massa roliga lekar och förstås mycket fritid och lite jobb för oss ledare. På tisdag fick vi besök av konfirmandernas föräldrar så den dagen var lite annorlunda.
De sista dagarna var jag väldigt trött men försökte att inte sova bort dagarna utan ta vara på den lilla tid jag hade kvar på Rövass.
Att vara ledare på sportlovs skriftskoleläger är alltid så roligt! Precis som en kompis sade idag så är det gemenskapen som betyder mest. Gemenskapen och samarbetet mellan både ledarna och konfirmanderna. Har fått flera nya vänner och så har jag lärt känna flera personer bättre än förut. Synd att åka hem dock. Saknar alla redan!

Kom hem idag efter lunch. Sedan dess har jag packat upp en del av det jag hade med till lägret och bara slöat. Nu skall jag se på The Vampire Diaries. Tänkte gå tidigt och lägga mig idag så att jag får rytmen i skick innan måndag då skolan börjar igen.

Tog inte fram kameran mer än en gång på lägret så har inte många bilder därifrån. De bilder som jag har kommer dock inte upp på bloggen. Ni får kanske se någon bild i nästa through my phone-inlägg.

Till slut vill jag tacka alla som var med och gjorde detta läger oförglömligt! Ni är guld värda allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar