12 februari 2015

En veckas paus

Det här är nu sista inlägget på en vecka. Har en massa program en vecka framöver så jag tar en paus från bloggen. Även om jag skulle ha tid att blogga så kommer jag inte göra det. Jag behöver den lilla lediga tiden jag har till att läsa geografi.

Idag har jag haft fullt upp i skolan. Började skolan klockan 9 och då var det penkkis. Efter penkkisen städade vi (tvåorna) efter treorna, så vi hade inte några vanliga lektioner idag. Bakade också mockarutor till morgondagen.
Efter en lång skoldag fram till klockan 16:30 åkte jag till Ingbohed och dekorerade inför imorgon kväll.
Kom hem för en liten stund sedan.
Nu ska jag äta middag och sedan gå i duschen. Måste också packa och förbereda allt inför imorgon. Kommer inte hem förrän på natten mellan fredag och lördag.

Imorgon är det full rulle hela dagen. Det är nämligen Gamlas Dans och jag skall baka och dekorera hela dagen lång. På kvällen/natten har jag en fest att gå på.

På lördag morgon är det start mot Rövass och där ska jag tillbringa en vecka med alla konfirmander. Tror det kommer bli jätteroligt!

Ska berätta om sportlovsveckan när jag kommer hem därifrån.
Vi hörs om ungefär en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar