17 januari 2015

Voss

På fredagen hade jag först en kort men tung skoldag på alla sätt och vis som det bara går. Efter skoldagen åkte jag hem med mamma. På eftermiddagen körde jag bil och så åkte jag till Helsingfors med Cessi och pappa. Vi åkte till Salmisaaren kiipeilyareena för att klättra lite. Det var inte alls min grej. Det var tungt och skrämmande men kul att testa något nytt. Var också en sväng via Verkkokauppa och XXL. Fick äntligen mitt efterlängtade Voss-vatten.
När jag kom hem såg jag på tv tills ögonlocken gav upp och så stupade jag i säng.

Idag när jag vaknade var det genast dags att ta itu med skoluppgifter eftersom vi egentligen skulle ha skola idag.
Klockan 13 for jag ner till byn, till församlingshemmet för att träffa alla konfirmander. Hade så himla roligt idag. Jag tror att de kommer bli en jätte rolig skriftskola i år.
Kom just precis hem och nu skall jag gå i duschen och sedan de på Survivors.
Hoppas ni har en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar