16 januari 2015

Calvin Klein

Om man är aktiv på Twitter, Facebook eller Instagram kan man inte ha missat att Justin är Calvin Kleins nya modell. När jag kollade genom mina sociala medier på morgonen efter att bilderna publicerats blev jag så himla glad. Bilderna är perfekta!

Han har ju fått så mycket skit för allt och ingenting under ett års tid men nu har det faktiskt varit tyst hos TMZ. Kanske de har slut på idéer. Nu har andra tidningar i stället lagt upp den originala bilden på från Calvin Klein photo shooten men den är ju inte alls original. Klart alla haters tror att den är original men skulle de öppna ögonen skulle de kanske se skuggorna som inte passar in och så skulle de kanske kunna tänka efter lite för ingen publicerar någonsin de originala fotona efter en photo shoot. Han mår ju bättre nu efter en så lång paus så varför börja dra mer honom igen? Men året börjar ju bra i alla fall med både Calvin Klein reklam och photo shoot med Karl Lagerfeld.

Har också andra nyheter om Justin. Det sägs att detta år kommer bli "hans" år. Han kommer göra en stor comeback efter ett års tystnad. Han kommer släppa en ny skiva redan nu i början av året och sedan åka på turné.Vart vet jag inte men en Europa turné skulle sitta finfint. Tänk om han skulle komma till Finland. Jag skulle dö av lycka!

På tal om Calvin Klein har jag faktiskt tänkt unna mig ett stycke #mycalvins. Hur snygga är inte de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar