15 januari 2015

Paulig

Idag har det varit en bra dag. Jag började skolan en timme senare än vanligt. Hade föredrag på samhällslära lektionen och utvecklingssamtal på gruppis timmen. De två sista lektionerna hade jag geografi och det var lika trevligt som alltid.
Åkte sedan hem med pappa. När jag kom hem såg jag på tv, åt middag, laddade ner musik, såg på youtube videos och så dammsög jag och städade rummet.

Nu skall jag hoppa i duschen. Sedan ska jag läsa den ända läxan jag har tills imorgon och så ska jag läsa på en bok jag måste läsa i engelskan.

Har ett tidsinställt inlägg till er imorgon. Ska försöka hinna berätta mer om morgondagen på lördag, men eftersom jag har program då också så lovar jag ingenting.


Dagens höjdpunkt: Då jag får ta en god dryck från den här skålen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar