14 januari 2015

Fullt upp

Idag har det varit en händelserik dag. 
Jag började skolan klockan 10 och hade fyra lektioner. Slutade alltså redan klockan 14. Var dock i skolan till klockan 15 då jag åkte hem med bussen.
När jag kom hem lagade jag läxor och åt middag innan det var dags att åka ner till byn för att sköta några ärenden och sedan springa på ett möte klockan 18. Fick en massa information om kommande veckoslut och om sportlovet då jag skall vara ledare på skriftskolan. Kan det inte vara sportlov nu?
Veckan före sportlovet kommer dock vara full med program så få se hur jag orkar lördagen då skriftskolan börjar. Trodde skriftskolan skulle börja först på söndagen så fredagens planer måste nog ändras lite, hehe.
Nu skall jag fortsätta med läxorna och sedan blir det tidig läggdags trots att jag börjar en timme senare än vanligt imorgon.

Detaljer från dagens outfit



Jag älskar älskar älskar byxorna och klockan! Skulle dock måsta köpa en svart rem till klockan.

Skjorta - H&M // Jeans - Bik Bok // Klocka - Daniel Wellington // Ring - Kalevala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar