13 januari 2015

Tisdags inspiration

Igår hände det verkligen ingenting så därför fick ni ett musikinlägg. Jag var i skolan på förmiddagen/eftermiddagen och på kvällen lagade jag läxor och såg på Criminal Minds.

Idag har jag också varit i skolan och det var den längsta skoldagen jag har haft på länge så det var en tung dag för mig. Började med geografi klockan 8. Sedan hade jag dubbeltimmar samhällslära, historia och franska. Var också till skolläkaren på en årlig granskning.

När jag kom hem fotade jag (tyvärr så blev inga foton riktigt lyckade) och så tillredde jag mellanmål och satte mig framför tv:n en stund.
Sedan dess har jag inte gjort så mycket annat än att ätit middag och jobbat på skolarbeten.

Nu skall jag gå i duschen och sedan läsa läxor. Hinner nog inte med mycket mer än det idag.

Imorgon står bloggen kanske tom. Det beror på när jag kommer hem, men ni ser ju sedan om det ploppar upp ett inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar