18 januari 2015

Veckosluts skriftskola

Idag var det väckning 08:30 för jag skulle vara i kyrkan före klockan 10. Först var det vanlig gudstjänst och sen samlades hela skriftskola gänget igen.
Det var så himla roligt idag. Ville aldrig att dagen skulle ta slut.
Jag har sagt det tusen gånger förut men jag väntar så himla mycket på sportlovet!
Jag är så glad att jag fått uppleva fyra skriftskolor (efter sportlovet). Jag gillar verkligen att lära känna nya människor och att tillbringa tid på Rövass.
Efter förra årets skriftskola sa jag att inget toppar denna skriftskola men jag ljög nog lite där för det här året kommer det bli roligare och bättre på alla sätt och vis.
Sedan jag kom hem har jag gjort lite ett och annat. Nu skall jag göra några engelska tent uppgifter och sedan göra allt klart inför en ny skolvecka. Denna vecka börjar provveckan så det blir korta och sköna skoldagar.




Två bilder från i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar