22 januari 2015

Photoshoot med tjejerna

Idag var det den sista normala skoldagen på över en veckas tid. Provveckan börjar nämligen imorgon.
Idag började jag skolan klockan 09:00 och slutade klockan 15.
Hade en massa "lätta och enkla" lektioner idag då nästan ingen var normal. Gick igenom vad som skulle komma till provet, jobbade på arbeten osv.
Fotade också foton som vi skall använda i Grön Flagg.
När jag kom hem satte jag mig framför datorn och redigerade en massa bilder.
Sedan dess har jag läst på prov, ätit middag och just nu är jag hos farmor som fyller år idag.
När jag kommer hem skall jag fortsätta läsa på prov.

Imorgon åker jag ju till stan för att se på match så jag tror inte att jag hinner blogga. Annars hörs vi kanske på lördag!

Har bara ett "normalt" foto på oss men det finns gott om pajas bilder så ni får se två av dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar