24 januari 2015

Mina två senaste dagar

Igår var det en riktigt bra dag. Åkte till skolan och skrev ett prov som var för lätt, men jag klagar inte. Får nog inte under 9 i vitsord. Satt sedan i skolan till klockan 14:00. Tiden gick jättesnabbt för jag hade så roligt. Talade med kompisarna, drack en kopp varm choklad och försökte läsa på franska.
När jag kom hem packade jag ner saker som jag skall ha med till Malin idag.
På kvällen åkte vi på match till Helsingfors. Matchen var riktigt dålig. Nedan ser ni några halvkassa bilder därifrån.

Idag hade jag tidig väckning trots att det blev väldigt sent igår. Åkte till mormor och morfar och hälsade på. Dagsverkade också där för det har inte riktigt blivit av sedan det var dagaverke förra våren.
När jag kom hem sminkade jag mig, valde kläder, packade det sista och snart skall jag åka iväg på Malins 18-års fest. Ska bli riktigt kul! Kommer hem imorgon så jag bloggar som vanligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar