21 januari 2015

Happy days

Idag har jag haft en kort och lätt skoldag. Åkte till skolan till klockan 09:00. Hade en timme hål innan två lektioner modersmål började. Sedan hade jag två lektioner historia och till sist en timme hål då jag gick och såg på Gamlas Dans övningarna.
När jag kom hem övade jag en stund på prov innan jag åkte till butiken.
Nu skall jag gå i duschen och sedan fortsätta öva på prov. Senare ikväll skall jag se på Pretty Little Liars.

Vet ni förresten den känslan då man är jätteglad och nöjd med livet? Sådan känsla har jag idag. Vet inte varför men allt är så bra just nu.

Idag har jag förresten haft sötsaks strejk i två veckor och det har gått riktigt bra. Hemma har det inte varit några problem eftersom alla är på diet men genast när någon äter något gott bredvid en så blir jag snål. Men jag ska klara detta! Sex veckor kvar.

På fredag ska jag på HIFK-Blues så bloggen lider lite igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar