20 januari 2015

Through my phone


Nyår med brudarna // Nyår med sprakastickor // Sötaste 18-åringen // Gårdagens outift genom linsen // När vi klättrade på väggar // Ripped jeans trots att det är vinter

Idag har det varit en riktigt bra dag. Jag har varit glad och pigg.
Började skolan klockan 08:00 men var i skolan redan klockan 07:15. Satt och läste på min engelska bok som snart är klar.
Hade en sju lektioners dag men dagen gick ganska snabbt ändå.
Sedan jag kom hem har jag talat för länge i telefonen, sökt sommarjobb, lagat läxor, laddat ner ny musik och jobbat på modersmålsarbetet. Har varit effektiv idag!
Nu skall jag börja öva på prov eftersom provveckan börjar denna veckas fredag.
Idag hade jag dessutom den sista 8:ans morgonen på två veckor. Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar