4 januari 2015

News

Igår steg jag upp tidigare än vanligt och åkte iväg till Helsingfors klockan 10. Mormor och morfar var med så vi åkte först till deras lägenhet där vi åt lunch.
Åkte sedan in till stan för att söka reda på några saker jag behövde. Hittade både saker jag hade på min Needies-lista, specialbalsam till balsammetoden och födelsedagspresenter. Dessvärre hittade jag ingen ny pyjamas.
Var hemma redan före klockan 19 men publicerade ändå den sista årsresumén.
På kvällen såg jag ett avsnitt Criminal Minds.

Idag steg jag upp sent då jag somnade långt efter midnatt. Har haft problem med min hals sedan nyår vilket gör att jag har svårt att inte koncentrera mig på andningen på natten. Det i sin tur gör att jag inte får sömn.
Idag har jag rett upp mitt rum, sorterat bilder, laddat ner ny musik, spelat Wii och börjat jobba på mitt geografi arbete. Jobbade med det i ett par timmar och jag är inte på långt när klar. Har på känn att det blir en hel del jobb med arbetet under de två kommande dagarna.

Nu ska jag gå i duschen och sedan ska jag och Lotta se en film som heter The Spectacular Now.



Batist-set från Sokos // Jeans, hårsnoddar och telefonplast från Bik Bok // Topp från Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar