5 januari 2015

More news

Idag på morgonen gjorde jag ingenting speciellt. På förmiddagen åkte jag ner till byn, till biblioteket. Var också ute och köra. Före lunch spelade jag Wii och efter lunch åkte vi till kusinvitamin Linda. På vägen hem åkte vi in via Cedric och så körde jag hela vägen hem. Det är ju inte mer än 4 kilometer men jag är stolt ändå.
Sedan dess har jag tillrett en god smoothie, varit ute och fotat och jobbat på mitt geografi arbete. Har så mycket kvar att skriva och rita så hela morgondagen kommer bestå av att jobba på det. Jag är bra på att lämna allt till sista sekund och sedan klaga över hur mycket jag har att göra.
Resten av kvällen består av skoluppgifter och tidig läggdags.

Idag kom äntligen mina saker jag beställde från Cdon på julen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar