6 januari 2015

Ice ice baby

Sista lovdagen börjar närma sig sitt slut. Ska egentligen bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Det har varit ett långt och välbehövligt lov, men nu är jag redo att fortsätta med mina studier. Det är ju bara fem veckor till sportlov och före det händer det en massa kul.

Idag har jag bara varit hemma sista lovdagen till ära. På morgonen blev det en hel del städning. På eftermiddagen, efter lunch, ändrade jag om några saker i rummet, lagade smoothie och jobbade på geografi arbetet. Har jobbat med det sedan eftermiddagen och vad skall jag säga. Jag blir inte klar idag. Man måste rita så många olika kartor och söka massor med information som är svår att hitta.

Nu skall jag gå i duschen och sedan välja morgondagens outfit och packa skolväskan. Börjar dock sent imorgon och före det har jag tandläkare. Önska mig lycka till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar