7 januari 2015

Back to school

Idag steg jag upp 30 minuter före jag skulle vara hos tandläkaren. Hann faktiskt fixa mig och allt före det. Nu när jag inte längre plattar håret tar de kortare tid för mig att fixa mig på morgonen.
Efter tandläkaren kom jag hem, åt morgonmål, läste på min engelska bok och bara tog det lugnt. Åkte till skolan till klockan 12.
Hade bara två lektioner historia eftersom vi inte har några musiklektioner mer.
När jag kom hem åt jag middag, fotade detaljer från min outfit som ni får se senare i veckan och så såg jag ett avsnitt Pretty Little Liars.

Nu ska jag jobba på geografi arbetet och sedan se på Grey's Anatomy som också börjar idag.

Idag har även min två månader långa godisstrejk börjat. Får se hur det skall gå. Med erfarenhet vet jag att de första veckorna är värst. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar