3 januari 2015

Årsresumé Del 3

September

I September hände det faktiskt en hel del. Det var kalas, SM-liigan började så jag var på match, jag var till Estland med familjen, på Ekenäs marknad med tjejerna och det var provvecka.



Oktober

Allt händer i Oktober och i November. Så är det alltid. I Oktober började en ny period i skolan, jag var på match, jag var en vecka på Cypern med familjen och så spenderade jag några dagar i Kouvola med Miljörådet.




November

I november fyllde jag 17 och många andra fyllde också år så jag sprang på kalas. Jag såg Mockingjay part 1 med Erika och Lotta, det var provvecka och en ny period började. Mycket annat roligt hände det inte. November var en ganska tung månad.



December

December började med ett besök på studiemässan i Helsingfors och samma kväll HIFK-Frölunda (min första CHL-match). Resten av december bestod av olika program i skolan och förberedelser inför jul och själva julen då förstås. Hade en massa små problem så det blev ett par besök på hälsocentralen.
Nyåret firade jag hos Gustav med några vänner.



2014 har överlag varit ett bra år för mig, även om det hänt några tråkiga saker. Har rest mycket, vilket jag älskar, jag har lärt mig mycket nytt och lärt känna mina vänner bättre.
Ser dock väldigt mycket framemot ett nytt år, för jag har redan många trevliga planer. De kommer ni få läsa om senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar