2 januari 2015

Lazy Friday

Såg inte Gone Girl igår utan såg This Is Where I Leave You. Tycker den var helt bra, men absolut ingen ny favorit. Somnade dessutom tidigt igår kväll så jag tänkte att nu blir rytmen i skick men inte. Ingen väckte mig idag på morgonen så jag sov länge igen. 12 timmar sov jag.
När jag steg upp hade jag ingen ork till att göra någonting trots att jag sovit så länge så jag bara vilade, skrev i min nya kalender och åt lunch. Efter lunch for vi ut och övningskörde och det gick riktigt bra idag! Jag körde på vägen för första gången.
Sedan dess har jag fixat klart några saker inför skolan som börjar på onsdag, lagat en enkel men fräsch och god smoothie och läst om balsammetoden som jag kanske skall börja med. Det är ju ett väldigt långt projekt men jag vill verkligen testa. Skulle inte behöva tvätta håret lika ofta och så skulle jag kunna släppa taget om min trogna plattång. Läs mera här.

Nu ska jag dammsuga rummet och sedan skall jag börja med ett geografi arbete.

Imorgon har jag program och jag vet inte när jag kommer hem så ni får den sista årseresumén imorgon kväll.

Apelsin&Banan-smoothie:

Ingredienser:


Gör så här:

Skala bananerna, skär apelsinerna mitt itu och pressa dem i en citronpress.


Mixa i en blender.


Servera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar