23 december 2014

Nytt i mitt rum

Igår fick jag inte sova länge på morgonen. Jag åkte till Kyrkslätt och handlade med familjen. Ville vara där före alla som stressar inför jul var där.
Från Kyrkslätt åkte vi vidare till Hagalund och Finno (där alla stressare var) för att söka reda på det allra sista inför jul. Hittade en ny pryl till mitt rum som ni ser i slutet av inlägget. Är så nöjd!
Gårdagen bestod också av att storstäda rummet och ändra plats på lite ett och annat så att min nya pryl skulle rymmas in.
Körde också ut julklappar, klädde julgranen och bakade julrelaterade godsaker.
På kvällen såg jag klart The Maze Runner som jag och Lotta började på föregående kväll. Filmen var riktigt bra. Ett stort plus var Dylan O'Brien i huvudrollen.

Idag sov jag däremot allt för länge. När jag äntligen kom upp ur sängen fixade jag till mig lite och så åt jag morgonmål. Efter det tog jag bilder på min nya pryl i rummet. Sedan packade jag paket och så gick jag ut och fotade. Det har ju kommit massor med snö. Tyvärr så blev inte bilderna så lyckade, men några ska ni få senare i veckan.
På eftermiddagen spelade jag Wii och så hade vi några besök av släktingar.
Åkte också till graven ett varv och när jag kom hem julstädade jag hela huset.
Som ni kanske märker har jag hunnit med mycket idag och dagen är inte ens slut än.

Får se hur det blir med bloggandet imorgon. Om vi inte hörs då så önskar jag er alla en riktigt god jul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar