25 december 2014

Min julafton

Igår på förmiddagen tog vi vårt pick och pack och åkte iväg till mormor och morfar för att i år fira julen där. På plats var alla de närmaste släktingarna från mammas sida.
Åt först gröt, sedan förrätt och till sist varmrätt. På jul äter man alltid så mycket att bara ätandet tar flera timmar. Man måste ju ha paus emellan måltiderna så att man orkar med all den goda maten.
Efter alla måltider öppnade vi julklappar och jag fick så himla mycket fint. Både saker jag kommer behöva i framtiden och saker jag önskat. Tack för allt!
Sedan var det kaffedags så jag åt en massa julgodis.
Kom hem i god tid så jag satt uppe och pillade på alla saker jag fått. 

Idag kväll kommer ett inlägg om vad jag gjort idag.





Några favoriter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar