25 december 2014

Min juldag

Idag hade jag sovmorgon och det var hur skönt som helst. När jag steg upp redde jag upp mitt rum och fotograferade en massa. Ni skulle veta hur många inlägg framåt som redan har bilder i sig. Jag gör nämligen så att jag redigerar och fixar bilder genast då jag tagit dem och så sätter jag upp dem i utkast i bloggen. Sedan är det bara att välja vilka bilder som passar bäst till inlägget.

Nu till min dag. På eftermiddagen var jag ut på en promenad med hela familjen. Sedan spelade jag Wii, bytte lakan (har fått en ny sängkappa så jag ville ju så klart byta ut den gamla till den nya) och så dukade jag bordet.

Klockan 17 fick vi besök av bror och Mixu. Har det riktigt trevligt som alltid då de är här. Fick så fin present också!
Har ätit förrätt, öppnat presenter och ätit varmrätt. Nu skall vi äta efterrätt.
Vi hörs mer imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar