22 december 2014

Årsresumé Del 2

Maj

I maj hände det mycket trevliga saker. Jag åkte till England, Exeter med nästan hela klassen och den resan var så lyckad! Resan var en av de bästa händelserna i mitt liv och absolut en av de bästa resorna i mitt liv. Slutade också första året i gymnasiet.




Juni

I juni var jag på systers bröllop och på Cody Simpsons konsert. Den månaden var nog inte lång ifrån perfekt. Absolut en av årets bästa månader. Jobbade också sista veckan i juni.




Juli

Jobbade hela juli, 5 dagar i veckan. Var till Borgå, hade filmkväll med syrrorna, var till Hangö och så var jag till Sverige. Inte en så dålig månad det heller. Många små utfärder hit och dit.




Augusti

I augusti var vi en vecka på stugan. Brukar aldrig vara där i augusti men i år blev det så. Tillbringade också ett väldigt bra veckoslut i stan med några girls. Mycket mer speciellt hände det nog inte. Andra året i gymnasiet började.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar