21 december 2014

Fjärde advent

Det var meningen att ni skulle få den andra årsresumén idag men eftersom en liten ekorre hälsade på idag så ville jag visa ett par bilder jag tog på den.

Jag vaknade tidigt idag så jag började läsa på en klassiker vi ska läsa under modersmålskursen. Den är så kort att jag blir klar med den på ett par dagar om inte redan imorgon. Läste klart Looking For Alaska för ett par dagar sedan och gud vad bra den var, speciellt slutet. Älskade alla quotes och kloka tankar som boken var full av.

På förmiddagen idag bakade jag en kokoskladdkaka och spelade Wii. På eftermiddagen bjöd vi mormor, morfar och morbror på lunch. Julgodis har vi också gjort.
Nu ska jag duscha Doris samt själv gå i duschen. Senare skall jag bestämma vad jag skall ha på på julafton och så skall jag göra en To Do-list på saker som måste göras innan jul. Det är mycket som händer nu.

Imorgon eller i övermorgon får ni den andra årsresumén.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar