10 december 2014

Favorit tesorterna under vintermånaderna

Idag har det varit en lång dag. Trots att jag hade en kort dag i skolan gick den jätte långsamt. Jag började klockan 10, men var i skolan redan 08:30. Då utnyttjade jag tiden, så jag lagade läxor.
Hade sedan fyra lektioner och sedan en timme hål före jag gick ner till bussen.
När jag kom hem satte jag mig framför tv:n. Sedan dess har jag övat på prov, hjälpt till med ett och annat här hemma och lagat klart inför en ny skoldag imorgon.
Nu ska jag fortsätta öva på prov. Senare ska jag se på Pretty Little Liars.

Att börja klockan 8 imorgon bitti känns inte så kul just nu. Jag behöver veckoslut och framför allt lov.
Tur att jullovet börjar om åtta dagar.

Under vintermånaderna dricker jag ganska mycket te. Mina favorit sorter är just nu Icas apelsin och svartvinbärs te och Liptons blåbärsmuffins te. Tipsar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar